Roma blog
2008. január 28., hétfő
  Fejre állt a világ
A világ a hülye, vagy én - te - ö - mi - ti - ők?
Nem tudom, de azzá vált.

Zsidózni, cigányozni, komcsizni sikk és sokaknak jóleső dolog. Tudja a többség egyáltalán mit jelent mindez? Vagy csak a divatot és az önjelölt vezetőiket követő birka effektus szemtanúi vagyunk?

Fejre állt a világ és képtelen vagyok én is fejreállni, hogy értsem a világot. Bizonyára bennem van a hiba és a sok "jó" zsidózó, buzizó, cigányozó "ember" a normális, míg én abnormális vagyok.

Sokáig hittem abban, hogy az emberi értelem többre hivatott annál, mint hogy önmagát pusztítsa el.

Tévedtem?

Azt hittem, az emberi szeretet többre hivatott, mint önmagunk istenítése és imádata.

Tévedtem?

Azt hittem az ember - úgy általában - többre hivatott, mint a gyűlölet.

Tévedtem?

És mertem azt hinni, hogy én, a családom és még sok százezer, néhány millió ember MAGYAR (is) ebben a hazában.

Tévedtem?

Megvallom őszintén:

AZT HISZEM TÉVEDTEM!

Talán maga az emberi értelem is csak illúzió........
 
Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

Fotóm
Név:
Lakhely: SZEGED, Hungary
Archívum
június 2007 / január 2008 / április 2008 /


Powered by Blogger

Feliratkozás
Bejegyzések [Atom]